Dla Użytkownika

Jesteś tutaj

Specjalne kreacje

Wysyłanie jednostek do boju, by sprawiły krwawą łaźnię innym minifigom jest pasjonujące, ale niewielu generałom z prawdziwego zdarzenia wystarczą jedynie minifigi, pozbawione czołgów, samolotów, kroczących olbrzymich bestii czy też po prostu broni masowego rażenia.

Zamiast koncentrować się na poszczególnych budowlach i nadawać im statystyki, w systemie Brikwars mamy relatywnie prosty system klasyfikacji jakiejkolwiek konstrukcji, którą możesz potkać.

Słownik pojęć

Kreacja - jakikolwiek obiekt, zarówno ruchomy jak i stastyczny,  zbudowany w klocków LEGO (i nie tylko), przez gracza.

Struktura - główna część konstrukcji obiektu, z wyłączeniem elementów dodatkowych (uzbrojenia, ładunku etc.)

Budowla - jakikolwiek obiekt, który się nie porusza

Pojazd - jakikolwiek obiekt, który się porusza ale nie posiada w sobie "iskry życia" - niesamodzielny

Stwór - jakikolwiek obiekt, który się porusza samodzielnie, ze względu na bycie żywym, bądź posiadanie sztucznej inteligencji

Przegląd kreacji

Gdy tylko kreacja zostanie stworzona i masz ją już w rękach, w pierwszym kroku należy zdefiniować jej strukturę. Każdy obiekt ze względu na swoją strukturę posiada dwie statystyki: Wielkość i Poziom Obrony, które definiują jego koszt w punktach.

Jeśli kreacja jest prostym budynkiem, może się okazać iż są to jedyne statystyki jakie są konieczne. W przeciwnym wypadku, wiele zależy od tego z jakiego typu kreacją mamy do czynienia - np. jeśli jest to pojazd, niezbędne jest określenie jego napędu. Jeśli obiekt jest uzbrojony, niezbędne jest dokupienie osobno broni (zgodnie z zasadami z rozdziału o broni), na koniec jeśli kreacja jest żyjącym stworzeniem, robotem albo magiczną istotą należy określić jej stopień niezależności.

Oczywiście istnieje możliwość opracowania statystyk przed stworzeniem kreacji, aczkolwiek dużo ciekawszym rozwiązaniem jest budowa modelu najpierw a dopiero po jego wykonaniu nadawanie mu odpowiednich charakterystyk. Jeśli budowla wyjdzie nieco tańsza, lub droższa niż zakładałeś - będziesz mógł różnicę w składzie armii z łatwością zrekompensować odrzucając bądź dokładając jakiegoś minifiga.

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
Poniższy tekst to ma na celu jedynie ochronę naszej strony przed botami. Przepraszamy za utrudnienia.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

LEGO®is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1 Subtheme by Hieroglif