Dla Użytkownika

Jesteś tutaj

Akcje Oddziałów

Podobnie jak minifigi, oddziały mogą w swojej turze wykonać tylko jedną akcję. Niektóre akcje mogą absorbować tylko część oddziału, ale w większości wszystkie minifigi obecne w oddziałe będą taką akcją objęte. Dowolna standardowa akcja jest dopuszczalna, dopóki któryś z członków oddziału nie uniemożliwia jej wykonania.

Jeśli część członków oddziału nie bierze udziału w jego akcji, ich indywidualne akcje przepadają. Oddział nie otrzymuje w związku z tym żadnej dodatkowej akcji. Jeśli chcemy wykonać taką akcję, minifigi muszą najpierw opuścić oddział.

Jeśli typy wykonywanych przez jednostki oddziału ataków są podobne, można je połączyć w jeden wspólny atak. Przykładowo, jeśli część członkół oddziału używa szabel trzymanych w obu rękach a druga część toporów - taki atak może być łączony, ale jeśli nawet cały oddział ma włócznie i część zamierza używać ich jako broni dwuręcznej a część nimi rzucać - taki atak musi być wykonywany osobno.

Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

Gdy tworzymy oddział, jego podstawka symbolizuje wszystkie jednostki oddziału. Jeśli wspinamy się "nią" na mury - cały oddział się wspina na mury i każdy z jego członków jest tym działaniem spowolniony, jeśli chodzi o punkty ruchu. Jeśli podstawka zostaje "przejechana przez tira", członkowie oddziału muszą wziąść na siebie obrażenia jako grupa, nawet jeśli tylko część z nich była na trasie pojazdu. Jeśli "flaga" oddziału jest w odległości 5" od celu, to wszyscy członkowie oddziału wykonują swoje strzały z odległości 5", bez względu na to jak blisko lub daleko się znajdują. Jeśli oddział przechodzi do walki bezpośredniej, wszyscy jego członkowie są w nią zaangażowani. Po prostu w oddziale, to co wydarza się jednemu, wydarza się wszystkim. Od tej zasady są dwa główne wyjątki:

Po pierwsze, obrażenia zadane oddziałowi mogą być rozłożone na poszczególnych członków oddziału w inny sposób (opisane jest to w kolejnym rozdziale). Po drugie - istnieje limit członków oddziału, którzy mogą wykonywać działania na pojedynczym, małym obiekcie, w tym samym czasie.

Ograniczenia dostępu

Jeśli oddział lub jego podstawka dotyka obiektu, każdy członek oddziału może zadeklarować, że go dotyka, bez względu na to gdzie w danej chwili znajduje się w oddziale. Niektóre obiekty są jednak zbyt małe, aby wszyscy członkowie oddziału na raz się nimi zajmowali, tak więc nie więcej niż trzech członków oddziału może naraz dotykać minifiga albo klocke o wielkości do 2x4 studów i nie więcej niż dwóch klocek o wielkości 2x2 study a tylko jeden może na raz dotknąć klocek o wielkości 1x1 stud, we własnej turze (są to zresztą analogiczne ograniczenia jak te, opisane w rozdziale o atakach, w zależności od rozmiaru)

Jesli jednostki musza dotknąć obiektu aby wykonać akcję, wtedy ilość członków oddziału, którzy mogą ją wykonać jest ograniczona. Jest to istotne zwłaszcza w wypadku walki bezpośredniej i szarży, gdzie daje to ograniczenia jakie minifig może otrzymać w pojedynczej rundzie walki. Oczywiście gracze mogą argumentować specyficzne wydarzenia, ale w większości wypadków to ograniczenie działa.

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
Poniższy tekst to ma na celu jedynie ochronę naszej strony przed botami. Przepraszamy za utrudnienia.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

LEGO®is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1 Subtheme by Hieroglif Błąd | Klocki LEGO na wesoło

Błąd

Komunikat o błędzie

  • Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/szerszen/moje_www/netla/includes/common.inc:2820) w drupal_send_headers() (linia 1501 z /home/szerszen/moje_www/netla/includes/bootstrap.inc).
  • ParseError: syntax error, unexpected '*', expecting end of file w theme_render_template() (linia 13 z /home/szerszen/moje_www/netla/sites/klocki.netla.pl/themes/legoanalytic/comment.tpl.php).
Wystąpił niespodziewany błąd. Proszę spróbować później.