Dla Użytkownika

Jesteś tutaj

Kosztorys tworzenia armii

  • Postacie
Typ figurki Umiejętność Ruch Obrona Koszt
najemnik 1d6 5" 4 4
oficer 1d6+1 6" 1d6+2 7
bohater 1d10 7" 2d6 11
  • Broń - zasięg bezpośredni oznacza długość broni (plus ręki oczywiście).
Typ Trudność użycia Obrażenia Zasięg Koszt
Broń krótka 1-ręczna 2 1d6 bezpośredni 2
Broń ciężka 1-ręczna 4 1d6+2 bezpośredni 3
Broń dwuręczna 5 2d6 bezpośredni 4
Broń zasięgowa krótka 3 1d6 6" 3
Broń zasięgowa długa 3 1d6+1 12" 5
Materiały wybuchowe 3 1d10 (1d6+2)" 1
Tarcze 2 1d6 wyparownie obrażeń 1
Zbroje - +1d6 zwiększenie obrony 2
Puste ręce 2 - można jedynie się przepychać -
Broń improwizowana 2 1d6-2 bezpośredni -
  • Koszt struktury: Wielkość (w calach) * Poziom struktury (kolumna 1) Dla wielkości 0 mnożymy razy 0.5
Poz. Struktury Poziom Zbroi Adekwatne materiały Przykład budowli Przykład pojazdu Przykład stworzenia
0 1d6 liny, plastik, ciało namiot lotnia minifig
1 1d10 drewno, płyty metalowe, kable, kevlar domek weekendowy motocykl troll
2 2d10 cegły, ściany z bali, kute żelazo dom z cegieł piracki galeon smok
3 3d10 obrobione kamienie, konstrukcje zbrojone zamek pojazd opancerzony kamienny gigant
4 4d10 ciężkie konstrukcje stalowe i tytanowe bunkier przeciwatomowy kosmiczny statek żelazny golem
5 5d10 adamantyt, pola siłowe piramida iluminatów pancerz kosmicznego robota jeden z bogów Olimpu
  • Koszt napędów

Większość standardowych typów ruchu (po ziemi, po wodzie i pod wodą), kosztuje 1 CP za możliwość uzyskania maksymalnej prędkości 2 cali / rundę (przykładowo, aby nasz pojazd poruszał się z prędkością 10 cali / rundę, musimy wydać na jego napęd 5 CP). Latanie jest jednak znacznie droższe. Napęd umożliwiający poruszanie się w powietrzu o 2 cale / rundę, kosztuje 2 CP plus poziom struktury. Przykładowo opancerzony transporter kosmiczny, o poziomie struktury 2, musi ponieść koszt 4 CP za każde dwa cale swojej szybkości w powietrzu.

  • Koszt uzbrojenia - sumaryczna wielkość broni nie może przekroczyć poziomu pojazdu.
Broń Cena Użycie Zasięg Obrażenia Uwagi
Broń bezpośredniego zasięgu
Broń biała 2 x lvl 2 x lvl bezpośredni lvl x d6 -
Broń do taranowania 2 x lvl 2 x lvl taranowanie +lvl x d6* *Obrażenia jak od zwykłej broni białej odpowiedniej wielkości plus obrażenia dodane z efektów uderzenia
Broń zasięgowa
Działa, katapulty etc. 3 x lvl 3 x lvl 6 x lvl " lvl x d6 -
Wyrzutnie 3 x lvl 3 x lvl lvl x d6 " lvl x d6* *Ewentualnie ładowność wyrzutni - maksymalna ładowność to połowa poziomu wielkości
Materiały wybuchowe 1 x lvl 3 x lvl* 0"* lvl x d10 eksplozja *Trudność Użycia i zasięg mogą być też determinowane przez wyrzutnię materiałów wybuchowych.
Rakiety 2 x lvl 4 x lvl 6 x lvl " lvl x d10 eksplozja -
Ochrona
Zbroje płytowe 2 x lvl 2 x lvl* bezpośredni lvl x d6 Obrony przed obrażeniami na obszarze 2 x lvl "* *Jeśli ma możliwość bycia poruszaną, może być użyta do parowania bądź przepychania
 lvl w powyższej tabeli oznacza posiom wielkości danej broni / zbroi

 

 

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
Poniższy tekst to ma na celu jedynie ochronę naszej strony przed botami. Przepraszamy za utrudnienia.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

LEGO®is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1 Subtheme by Hieroglif Błąd | Klocki LEGO na wesoło

Błąd

Komunikat o błędzie

  • Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/szerszen/moje_www/netla/includes/common.inc:2820) w drupal_send_headers() (linia 1501 z /home/szerszen/moje_www/netla/includes/bootstrap.inc).
  • ParseError: syntax error, unexpected '*', expecting end of file w theme_render_template() (linia 13 z /home/szerszen/moje_www/netla/sites/klocki.netla.pl/themes/legoanalytic/comment.tpl.php).
Wystąpił niespodziewany błąd. Proszę spróbować później.